RAUSHAN: KENALAN FLAYERS

Salam kepada semua yang sedang mencari peluang nak ubah kehidupan. . .Kehidupan aku sebelum ni nak kata selesa, tak de la sangat, cuma cukup la dapat duit, belanja diri aku sendiri, wife aku, family aku. Tu pun bukan setiap bulan pun! Kadang2 miss. (saja je aku buat2 miss) Korang rase sebab ape? Yaa, korang sendiri da tolong jawab utk aku..sebab DUIT. Aku ada impian nak pakai kereta mewah hasil dari duit aku sendiri. Bawa kereta mewah orang punya memang dah selalu, sebab aku dulu pun kerja dengan syarikat jual kereta. Tapi selepas aku jumpa dengan peluang e-commerce ni, aku siasat betul2 company ni, baru aku nampak kebenaran bisnes ni. Jadi aku terus buat keputusan untuk join bisnes ni. Belasah kredit kad la mase tu, apa boleh buat, duit tarak!Dan Alhamdulillah, dengan keputusan yang betul, dalam masa tak sampai setahun, impian aku untuk pakai kereta mewah hasil duit bisnes ni tercapai jua..walaupun bukan M-sports siott, at least BMW 3 series bro. Aku yang 24 tahun ni dah pakai, takkan korang nak tengok kite orang yang muda2 ni je pakai. Korang pun boleh pakai. Dengan syarat, ambil keputusan dengan peluang yang ada ni. Pastu ikut je la apa yang kami buat..InsyaAllah korang pun boleh dapat.Kepada korang yang masih ragu2 tu, tak payah ragu2 la, sudah2 la tu ragu2. Join je..bukti dah ada depan mata korang, kalau korang tolak lagi, lantak koranglah nak hidup macam mana pun.Jangan marah deh!