ALIE - SAHABAT NAKAL SMTL 00/01

Nak cerita sikit nie... Jangan jadi macam aku, dulu aku memang seorang yang negative kalau aku dengar benda-benda yang macam nie, sampai aku pernah cakap kat diri aku.. "alah benda-benda macam nie mengarut ja bukan boleh kayakan aku pun, tambah bankrup ada la".. Tapi semua sangkaan aku meleset bila member baik aku masa sekolah yang aku tak jumpa selama 9 tahun datang jumpa aku 2 bulan yg lepas.. Bayangkanlah, member baik aku yang jahat sekali ngan aku masa kat sekolah datang jumpa aku bawa BMW, keta idaman aku plak tue.. Jadi aku tanya dia macam mana dia boleh berjaya dan dia suggest aku buat benda nie.. Mula-mula aku tak caya juga.. Tapi aku tawakal ja la.. Aku bawak kuar duit simpanan aku yang aku simpan semata-mata untuk aku kawin pada bulan 2 nie.. Alhamdulillah tak sampai 2 bulan aku dah dapat balik modal aku dan terbeli pulak keta nie.. Jadi la walaupun 'ayam daging' kata sesetengah orang tapi aku bersyukur la.. Boleh la jugak aku wat runner car untuk bisnes nie.. Jadi aku syorkan jangan dok tunggu lama-lama... 'Lambat Sehari Rugi Seribu wooo'... To Warie... Thanks a lot bro sebab tunjukkan aku jalan nie.. Kalau tak aku masih lagi di takuk lama.. Salam