ANUAR: SAHABAT SUSAH SENANG


Aku s'belum kenal biznes ni mmg suka bekerja..mmg anggap keje ni sampai bila2 je la..tapi acap kali aku bangun pagi aku inginkan kehidupan yang b'beza tapi, BAGAIMANA?Tapi, bila org cite peluang aku jadi SOMBONG,EGO,BELAGAK macam dah kaya sgt2 dah.. Tgok orang MUDA byk DUIT,berkereta mewah terpikir jgk mcm mner yer.. ?Aku pun nk juga! Sampailah suatu hari sorang rakan mmperkenalkan biznes ni kat aku dlm k'adaan aku x bersedia..mmg ikutkan hati ni x mau lgsung ar, TP aku pikir apa salahnya bg peluang pd DIRI mencuba mn tau dapat b'rubah..TUAH AYAM NAMPAK DIKAKI TUAH MANUSIA SIAPA TAHU?? SO,aku buat keputusan utuk JOIN biznes ni walaupun time tu mmg aku x da modal. Tp aku tau mcm mane nak dapatkan modal utk join biznes ni..ALHAMDULILLAH aku dapat idea, AKU jual enjin kereta AKU dan Berkat doa ibu t'CINTA, selepas dapat modal aku terus buat keputusan untuk menikmati hidup yang tak pernah termimpi oleh sapa-sapa pun! ALHAMDULILLAH, selepas beberapa bulan buat, aku dah boleh parking sebiji kereta idaman kat porch rumah aku BEB!! TOYOTA CALDINA bro plate 606 lagi...!!!Black Colour TUU!! Umur muda tapi dah boleh pakai kereta idaman..Agak2 OK x? Sbbnya aku berani buat keputusan untuk mengubah hidup!! So klu ada sesapa yang x berani wat keputusan, better U ALL nilai balik KAT MANA KORANG HARI NI...?!!Best sgt dah ker?Alahai......Cepat CALL aku sekarang @ 0133695606