AIRIE ABAS: SAHABAT LAMA

Assalamualaikum w.b.t. Pertama sekali aku ingin memanjatkan kesyukuran di atas segala nikmat yang telah Tuhan kurniakan. Stress…akhirnya aku terjebak jugak dalam bisnes yang memakse aku dapat duit hari2 ni. Sebelum ni dah banyak flyers dan artikel yang aku dapat cite pasal bisnes2 yang mcm ni. Semuanya aku tolak. Sikit pun aku x pecaye. Mmg lah ade yg berjaye, tp pade aku berape lame dorang buat baru boleh berjaye. Mesti dorang yang berjaye tu buat keje gile2. Tapi ternyata aku silap. Kesedaran aku bermula apabile membe aku Warie (bekas mekanik) selepas beberapa bulan wat bisnes ni kehidupan dia mula berubah. Pastu boleh pakai BMW 3 Series lagi. Perghhhh!!! memang aku terbakar. Aku ni dari sekolah lagi memang minat BMW. Aku berazam bile dah keje nanti aku nak beli BMW. Tapi hampeh, 2 tahun lebih keje ape pun aku x de. Aku cume dpt repair kete Proton Saga lame bapak aku je. Name je keje company besar listed kat Bursa Malaysia lagi tapi gaji x de lah besar. Aku cube cari keje lain. Tapi sume x berjaye. Last2 aku wat keputusan nak ikut Warie. Kalau Warie boleh berubah dan berjaye kenape aku x nak ikut dia. Akhirnya aku korbankan duit yang sekian lame aku simpan utk tukar sport rim kete Proton Saga bapak aku tu utk buat modal bisnes ni. Alhamdulillah, dengan izin Tuhan x sampai 3 bulan aku buat bisnes ni aku dah dapat pakai BMW 3 Series. Fuhhh!!! Macam x caye “IMPIAN JADI KENYATAAN”. Kalau aku tak korbankan duit nak beli sport rim tu mungkin hari ni aku hanya mampu tgk sport rim tu kat kete Proton Saga je. Tapi hari ni, kerana korbankan duit nak beli sport rim aku terpaksa mamandu BMW. Tu pun aku wat part time dan belum betul2 all out. Aku sendiri x dpt bayangkan kalau aku buat bisnes ni gile2. Jadi bagi anda di luar sane yang mahu buat extra income dan mahu impian anda menjadi kenyataan, jgn tunggu lagi sertailah Komuniti 606 hari ini juga. Tak pun kalau malu boleh hubungi aku AIRIE (013-9615986). Izinkan diri aku utk membantu anda. Semoga melalui bisnes ni ekonomi umat Islam dpt ditingkatkan. InsyaAllah. GO 606!!!