MAHKRAN: GROUP LEADER


Salam semua! Sekadar ingin berkongsi jika dulu aku tak ambik peluang ini mungkin kehidupan aku masih sama seperti dulu. Hutang keliling pinggang. Itu masalah ini masalah! Susah, duit tak cukup punya hal. Betul bak kata perpatah; duit bukan segala-galanya, tapi hari ini, segala-galanya memerlukan duit..Dulu kerja, pergi pagi balik petang..mmmm..lu pikir la sendiri! Tapi, hari ini dengan berkata 'YA' pada satu keputusan. Alhamdulillah kehidupan aku benar-benar berubah. Dapat hantar mak pergi ke Makkah, beli kereta baru untuk dia pergi ke masjid, dan paling best baru setahun lebih dalam e-commerce bisnes ini dan takada pengalaman langsung, tapi hari ini aku memiliki 3 buah kereta mewah BMW 3-series( suka hati aku lah nak pakai 3 bijik pun!) no plat 606 yang keramat dah lama aku idamkan. Juga sebuah rumah 2 tingkat di USJ 16.Sangat-sangat berbaloi!! Kerja sikit duit banyak! Pada aku senang jer. Setiap manusia di dunia ini diberi pilihan dan peluang yang sama. Bergantung kepada kita, nak atau tak nak. Nak berjaya ikut orang berjaya, nak kaya belajar macamana orang kaya jadi kaya. Nak gagal, ikut cakap kawan-kawan yang gagal dan tak pernah berubah. Maka, bertindaklah hari ini sebelum menyesal kerana kita tidak tahu apa yang berlaku pada esok hari. Wassalam. Together to the top. go606....!!!