AHMAD HAWARI: I, ME & MYSELF

AMARAN! Jangan baca! Sebelum ni aku memang alergik giler dengan bisnes-bisnes macamni. Mana mungkin boleh kaya dalam masa yang singkat! Tapi semakin banyak aku bagi alasan, aku dok kat situ jugakl! Tak kaya-kaya jugak pun! Jadi, hari ini aku bagi peluang pada diri aku untuk mencuba apa yang diorang cakap boleh buat duit hari-hari ni. Aku nekad selepas kenangkan kesusahan yang aku tanggung selama aku kerja makan gaji, aku jual motor kesayangan aku untuk buat modal join bisnes ni. Kemudian aku belajar dari orang yang berjaya. Aku percaya nak berjaya aku mesti ikut cara orang berjaya bekerja. Aku mesti keluar dari kelompok asal aku. Aku percaya, bottom line nya; duit juga akan menghasilkan duit! Selepas beberapa bulan aku dah berjaya pakai kereta Best Man Win (BMW bro!) 3-series M-Sport sioott!! Jadi, kalau kawan-kawan aku atau sesapa saja yang luar sana nak tahu rahsia macamana orang kaya bertambah kaya dan macamana rahsia aku mengubah kehidupan sampai boleh jadi macam sekarang cepat-cepat cari aku. Aku takkan cari korang ! He..he..he.. Duit habis boleh cari, masa berlalu tak akan berulang. Renung-renungkan dan selamat beramal... HADIAH TERBAIK: kepada kawan - kesetiaan, kepada musuh - kemaafan, kepada ketua - khidmat, kepada yang muda - Contoh terbaik, kepada yang tua - hargai budi mereka dan kesetiaan, kepada pasangan - cinta dan ketaatan, kepada manusia – kebebasan (Berfikir secara rasional tanpa dipengaruhi oleh naluri atau emosi merupakan satu cara menyelesaikan masalah yg paling berkesan). Lu pikirlah sendiri macamana nikmat kehidupan berada di hujung jari kita! Ayuh! Mencuba tak salah, yang salah bila kita tak mencuba! Haaa! Kan aku dah cakap jangan baca!